torsdag 16 juni 2011

Men vad nu?

Redan när jag såg dagens besöksstatistik anande jag att något var på G! Det här var ju anledningen! Fina fina Emma Sundh som har en sjukt snygg blogg på Damernas värld (där hon också jobbar) kallar min blogg sin nya favoritblogg vilket är så smickrande att jag nästan spricker. Emma och jag delar inte bara kärleken till livet på landet, utan också till katter, sjömän och Paris! Och såklart till vår gemensamma kompis Frida.
Ett fint hopplock av mina bilder har hon gjort också, det snor jag rakt av!


6 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg du har !

    SvaraRadera
  2. Jaa, nu kan jag kommentera! =) Ville säga att du har ett så avundsvärt torp, tänk om mitt kommer att se ut såhär nån gång! Och jag har tänkt på den där jordgubbskakan hela dagen så jag måste nog prova att bara den snarast.

    SvaraRadera
  3. baka ska det vara förstås...

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Hittade hit genom Emma. :)
    Jag bor just nu i Kenya, men min dröm är att köpa ett torp och fixa till det.
    Bor ni där året runt eller som sommarstuga?
    Åh! Ska följa din blogg!
    Mys!

    SvaraRadera
  5. Åh så fint du har det här! Vilket kök! :)

    SvaraRadera
  6. Lisa! så glad att jag hittade hit. ni ser ut att ha det så idylliskt och fint. massa kramar till dig. hoppas vi kan ses i stan en dag snart och kanske ta ett glas vin i solen? kramar från Linda.

    SvaraRadera